Histori Dashurie!

21/12/2009 15:55

 Djali: Zemer, duhet te bisedojme.


Vajza: Agon, cka deshiron te thuash.

Djali: Ka ndodhur dicka...

Vajza: Cka? Cka nuk eshte ne rregull? A eshte dicka e keqe?

Djali: Nuk dua te te lendoj zemer.

Vajza: *Mendon* o Zot, shpresoj te mos me ler...une dua aq shume.

Djali: Zemer, a je aty?

Vajza: Po, jame ketu. Cka eshte aq me rendesi?

Djali: Nuk jam i sigurt se a duhet ta them...

Vajza: Ti vec me ia fillove, pra te lutem me trego...

Djali: Une po largohem...

Vajza: Zemer per cfar je duke folur? Une nuk dua qe ti te me lesh, une te dua.

Djali: Jo ashtu, une jam duke u shperngulur diku larg.

Vajza: Nuk mund ta besoj kete.
BABAI (Ngre telefonin tjeter i nderpren & bertet i mllefosur FIONA! Cfar te kam then per bisedat me djem?!!!... Largohu nga telefoni i mallkuar!! Dhe leshon ndgjusen)

Djali: Wow, babai yt tigellon shum i mllefosur

Vajza: Ti e din se si behet ai por une nuk dua qe ti te shkosh.

Djali:A do te ikje me mua.

Vajza: Zemer, ti e din qe do ta beja, une do te beja cdo gje per ty, por nuk mundem...Ti nuk e din se cka do te ndodhte po te ikja. Babai im do te me vriste.

Djali: *I pikelluar* Ne rregull eshte...Une te kuptoj...ma merr mendja...

Vajza: *Duke menduar* Nuk mund ta besoj se cka po ndodh.

Djali: Dua te te jap dicka sonte, sepse do te nisem ne fluturimin 1-80 ne mengjes, keshtu qe kam nevoj te te shoh tani.

Vajza: Ok do te ik & te takoj ne park.

Djali: Ok takohemi atje pas 20 minutash.

(Ata takohen ne parkun e afert, te dy perqafojne njeri tjetrin. Dhe ai i jep nje shkrim)

Djali: Ja kjo eshte per ty. Mua me duhet te shkoj.

Vajza: *Lot* (Fillon te qaj)

Djali: Zemer, mos qaj ti e din qe un e te dua..Por une duhet te shkoj.

Vajza: Ok (Fillon te ec).

(Ata kthehen ne shtepi. Dhe Fiona fillon ta lexoj letren qe ai ia dha.)
Thot...

"Fiona,
Ti sigurisht tanime e din se une po shkoj, e dia se do te ishte me mire po te shkruaja nje leter qe ta spjegon te verteten se sa une kujdesem per ty. E verteta eshte se une kurr nuk te kam dashur, une te kam urryer aq shume, ti je bushtra ime dhe kurr mos e harro kete. Mua kurr nuk me kan interesuar gjerat tua,kurr nuk kam dashur te bisedoj me ty dhe te jem me ty.Ti me te vertet nuk e ke iden se sa une te urrej.
Tani qe po shkoj mendova se ti duhet ta dish se une te urrej, bushter. Ti kurr nuk ke bere gjen e duhur dhe nuk ke qen aty. Mendoj se kurr nuk do te urrej dikend aq sa te urrej ty. Dhe nuk dua te te shoh me deri ne fund te jetes, nuk do te me mungojn puthjet e tua,nuk dua te perqafohemi si me pare. Nuk do te me mungosh te premtoj. Ti kurr nuk e ke pasur dashurin time dhe mbaje ne mend kete. Bushter ruaje kete leter sepse mund te jete gjeja e fundit qe ke nga une. Une te urrej aq shume. Nuk do te lajmrohem bushter...Mirupafshim.
Agoni

(Fiona fillon te qaj, e hudh letren ne shport & qan me ore te tera)
...Kalon nje dite, ajo eshte e pikelluar, e depresionuar dhe ndihet aq e vetmuar...Ateher marr nje telefonat...

Shoqe: Si po ndihesh?

Vajza: Nuk mund ta besoj se ndodhi kjo...une mendiva se ai me dashuron.

Shoqe: Oh, reth asaj.Agoni me la nje porosi para disa ditesh. Ai me porositi te te them te shikosh ne xhepin e palltos tende ose ashtu dicak...

Vajza: Umm...OK.

(Ajo gjen nje cope leter ne xhepin e saj.)

THOT:
Zemer shpresoj ta gjesh kete para se ta lexosh letren time. E dija se babi yt mund ta lexoj, prandaj ndrrova disa fjale...
Urrejtje = Dashuri
Kurr = Gjithmon
Bushter = Zemer
Nuk do te = Do te
...shpresoj te mos e kesh marr seriozisht ate sepse une te dua me gjith zemren time dhe ishte shume e veshtir te te le per kete arsye deshta qe ti te ikesh me mua...
Agoni

Vajza: O Zot eshte nje leter...Agoni me dashuron. Duhet ta ket leshuar ne xhepin tim kur me perqafoi. Nuk mud ta besoj se sa e marr jam.

Shoqe: OK por une po ik...Lajmrohu me vone.

Vajza:*E lumtur* OK une do te jem ne shtepi duke pritur qe zemra ime te me lajmrohet.

FIONA ndez televizionin...
(Lajmet) Eshte rrezuar nje aeroplan. Me shume se 47 djem te rinje vdiqen, ende jemi ne kerkim te mbijetuarve...Kjo eshte nje tragjedi qe kurr nuk do te harrohet. Ky aeroplen ishte fluturimi 1-80...ishte duke shkuar ne drejtim te nje shkolle per djem.. thot gazetarja".
(Ajo ckyc televizionin... 3 dite me vone,ajo ben vetvrasje, pershkak se Agoni ishte i vdekur & ajo nuk kishte arsye pse te jetonte...)
...Nje dit me vone cingrron telefoni. Nuk lajmerohet askush.Ishte Agoni ai u lajmerua per te len nje porosi. "Eshte Agoni, ma merr mendja se nuk je ne shtepi, u lajmrova te te tregoj se jam gjalle. Me iku aeroplani sepse duhet te takoja edhe nje her te fundit.Pra shpresoj se nuk je merakosur. Do te qendroj perfundimisht.
...Pas disa ditesh Agoni kuptoi se Fiona ishte e vdekur keshtu qe edhe ai beri vetevrasje!!!!!