Histori dashurie

21/12/2009 16:00

 Nuk Doja te qaja ma fshihu lotin qe zbriste lere,mazuri gojen te mos flisja ,Mos me tha ne serisht do te takohemi,qesh dhe une buzeqesha .

E shikoja tek largohej dhe me pershendeste me dore une nuk kisha force ta pershendesja .
Zemra ulerinte dhe thoshte ,
-mos e ler te iki ai po iken mos e ler.
Bisedoj me henen po ajo eshte larg dhe vallezon me me misterin e valeve te detit .
Ike ne nje bote ku askush nuk e di a egziston .
Ike duke me thene se serisht do te takoheshim .
Ike dhe buzet nuk mi dhe per te fundit here .
Por une do te vi te te puth dhe te te them Gezuar ditelindjen .
Eh c'rruge e gjate deri tek buzet e tua,por une do vi le te derdhen muzgjet e mia neper valixhe kujtimesh le ti hipin nderimit te harimit une do te vi.
Cigarja digjet e bashke me te digjet cirili i gjakut te buzes se kafshuar.
Si do te jete jeta ime tani pa ty ?
Pres nje pergjigje por jasht vetem shi .
Dhe gjithmone ne momentet me delikate te jetes time bie shi edhe ti ne nje moment te tille hyre ne jeten time dhe solle ne te dashuri lumturi Gezim shi dhe hidherim njekohesisht ai nuk me ndahet me eshte bete sinonim i jetes time .
JAm vetem nje 22 vjecare ,nje 22 vjecare e pa fat qe pyet se si do te jete jeta e saje .Por asnjeri nuk kthen pergjigje as ti vete sepse ti nuk mund te degjosh me nuk mund te qeshesh me nuk mund te qash me ti nuk mund te besh me asnjegje .Edhe funeralin tend e perjetova si e hutuar Ne momentin kur trupi yt u ul une isha me ty aty brenda .
Shpirti im ngeli aty te te bente shoqeri se mos ndjeje vetmine e nates se pare .
Shpirti im ngeli aty u varos me ty e me ne u varos dashuria endrat rinia dhe gjithcka .
Sa frike kisha naten e pare isha e vetmuar .Mbeshteta koken mbi jastekun e bute dhe qava ,qava derisa qepallat si gjethe te kalbura rane ne qellin e nxete te syve te mi .
E ndjeva se me rembeu nje gjume i rende .Nje dege e thare u perplas mbi xhamin e dritares time dhe nata ma trembi .
Mu duk sikur nata do te shtndrohej nje dore perbindeshe dhe do te me rembente .
Mbi tavolin ndriconte maja e thikes e rrembeva dhe e mbeshteta ne cepin e buzes ishte e mprete e ftote majen e saje e reshqita ne mjeker e pastaj ne qafe .
pikat e gjakut zbriten ne gjoks dhe maja e hiken ndalij ne cepin e dores .
Rahjet ishin te dobta dhe ai gjak qe capitej neper ato damare dukej sikur lypte meshire .
Mos mos mos e prek .e shtrengova thiken jo jo nuk mund ta vrisja veten .Gjithmone ti me kishe thene qe jeta te ka falur nje shanc te bukur per te jetuar te cilen nuk ta dha ty zemer.
Te lash te ikesh por une do te vi nje dite dhe perjetesisht me ty do te ri.

Me fal ndonse historia ime ishte pakez e gjate por kisha deshire ta ndaja me ju....